Äntligen en massa skämtteckningar!

Jäpp, nu har jag fått tummen ur röven och skitit ur mig en massa skämtteckningar minsann!! Jag har lagt dem på Bajsugglanbloggen, förstår om ni tycker det verkar förvirrat, men jag tycker de passar bra där. Men fortsätt läsa här på Fisken ändå, och ha en fin måndag hörrni!

Kram (Kram blir alltid så rumphugget när det står för sig självt så där och försöker omfamna läsaren, men nu får det vara så ändå.)

Ett smakprov.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

6 Responses to Äntligen en massa skämtteckningar!

  1. jernis says:

    Kolllade också på andra bloggen. Hahaha! Så när går vernissaget på Galleri Träck av stapeln? Jag kommer gärna men lovar inget bestämt angående snittarna och drycken. 😉

    • Haha!! Galleri Träck öppnar snart i nån skitig del av stan. Klädsel: brun, och det bjuds förstås på snittar med bajs-topping och brunt bubbel. Mot slutet av kvällen kommer jag även att sjunga och dansa samt överösa er med brunt regn i form av choklad.

  2. Fröken iDA says:

    Haha!

    Men tycker du ska uppdatera lite här med ibland 🙂

  3. Lillemor says:

    Gott nytt 2012!

Leave a Reply

