Hej!

Hej! Ni undrar väl om jag gått upp i rök (det verkar iofs lite spännande, kan man göra det av en vanlig cigarett?), eller om jag kanske blivit mystiskt bortrövad av spöklik utomjording eller så. Nej, jag lever och frodas, har dock varit mer aktiv på Twitter (följ mig gärna där! Bajsugglan heter jag), ska dock försöka bättra mig här på bloggen. Men, “man är ju inte mer än människa” osv.

Det här funderar jag på just nu. Hur många plockar med sig sina (eller andras?) gamla kvarglömda hygienprodukter från Friskis omklädningsrum? “Ah, vad bra, där var min gamla tvål, min tampong” etc?

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

6 Responses to Hej!

  1. Tofflan says:

    Det är roligare att läsa blogginlägg än Twitter… Ehum…
    Ja vem 17 gräver i lådan med de kvarglömda prylarna??? UFF! 😦

  2. jernis says:

    En tvål är väl ok, bara den inte är alltför sprucken. 😉

    Håller med dig fullständigt Tofflan. Visserligen har jag en fått en mobil av mitt nygamla jobb som kanske fixar Twitter. Vägrar dock använda endast tolv alfanumeriska knappar, som dessutom är helt löjligt små, för såna ändamål. Men så är jag i gubbåldern också. 😦

  3. Funderat om du har någon skräddarsydd blog för oss i som är gubbsjuka? Sedan har jag letat hela dagen efter hygienartiklar – fanns inga i förra veckans GT.

Leave a Reply

