Semesterlunk

Hej!

Jag har visst kommit in i någon slags skön lunk med öl, häng, rosé, sena nätter, whiskey, böcker och regniga promenader. Semester kallas det visst, därav min något bristfälliga blogguppdatering. Vad gör ni för något så här i juli månad?

kram

 

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

15 Responses to Semesterlunk

  1. Tofflan says:

    För tillfället är jag hos min mamma i Östergyllen. Hon har varit hos mig i tio dar och igår skjutsade jag hem henne eftersom Riksfärdtjänst bara är ett enda stort byråkratkrångel. (Det blir 2 x 30 mil att hämta, lika långt att skjutsa hem, men jag klagar inte på mamma utan på byråkraterna)
    Idag ska jag åka hem till Uppsala och tvätta och i morgon ska jag städa. Sen ska jag umgås med Fästmöns yngste i några dar medan hans mamma jobbar.
    Kram pårej!

  2. Fröken iDA says:

    Jag har också semester 🙂 är på stugsemester med Maken och bara njuter livet. Grillar, softar, vilar upp oss mellan utflykter och har det allmän gott.

  3. Anneli says:

    Jag bara jobbar, men jag hinner ju också med en och annan flaska rosé eller vitt 🙂 Idag är jag dock ledig och ska på kalas.

  4. Tofflan says:

    Idag städar jag. Det går långsamt. Det är varmt…

  5. Tofflan says:

    Jag gillar faktiskt att städa eftersom jag ser ett gott resultat. Men det är inte så roligt när det är skitvarmt… Nu ska jag strax iväg och barnvakta. Tjolahopp!

  6. jernis says:

    Sista semesterdagen i går – för tillfället i alla fall. Dagen till ära har jag mjukstartat med ett blogginlägg om den stora familjen Kotte och spelat en slötävling på bridgeklubben nu i kväll.

  7. fnulan says:

    Bloggar facebookar och fiser!

  8. Tofflan says:

    Och nu har jag varit hos optikern och plötsligt ser jag igen!

  9. Lussan says:

    Ägnar mig åt att skaffa mig erfarenhet av diverse sjukdomstillstånd, först genom andra och nu, inför sommarfinalen, via mig själv. I fredags träffade jag tre läkare och i nästa vecka lär det bli två till. Och då har vi inte ens kommit till psykiatriavdelningen än. 😉

  10. Tofflan says:

    Men nu måste även du ha semesterlunkat färdigt. Vad händer?

Leave a Reply

