Gubbrövarnas bästa tid är nu

Det vimlar av chinosrövar på stan. Beige, blå, vita… Överallt frotterar de, med en tajt byxa kring både fram- och bakdel. Igår såg jag just ett sådant exempel. Jag blev så upprörd/exalterad att jag var tvungen att följa med gubben in på Exhange och smygfota. Nu stod han ju dock i något slags hörn och var suddig, men han var ett bra exempel på chinosrövarna vi helst vill slippa se. Någon gång ska jag publicera en bild på mig i chinos, inte heller det är en vacker syn, det blir liksom fel. Chinosfail, hur man än gör. Häpp!

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

4 Responses to Gubbrövarnas bästa tid är nu

  1. Tofflan says:

    Så det är till att vara chinos-fetischist… Det trodde jag inte…

  2. Barbro Binda says:

    Jag tänker aldrig, aldrig någonsin, visa mig i chinos! Så illa vill jag ingen enda människa. Men skratta åt andra som är så korkade att dom tar på sig ett par, DET kan jag!

  3. Lussan says:

    Ja, jag tycker ju att det är ett jävla sätt att BÅDE bära chinos OCH stå där och vara suddig när vettiga människor försöker göra lite nytta!

Leave a Reply

