Obegriplig tisha

Gick i turiststråken i Gamla stan idag och hittade den här T-shirten. Precis obegriplig, jag har klurat hela dagen. Någon som kan förklara hur de tänkt?

Jag kan även informera att det på samma ställe fanns “100% svensk” och “Swedish wiking”-tishor för 20 kr, så ni förstår nivån.

html_tisha

This entry was posted in Okategoriserade and tagged , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Obegriplig tisha

  1. Olle says:

    Jag har ingen aning om hur tröjan ska tolkas. Jag ville bara säga att jag tycker din blogg är ganska bra.

  2. elsanilsson says:

    sv: Det skulle vara super om du skulle kunna hålla ögonen öppna efter en lägenhet. Vi ses absolut i höst!

  3. Linda says:

    Nä, jag fattar inget.
    Får inte ihop det alls….

  4. Nemo says:

    Det är alldeles uppenbart att layoutaren av den här tröjan vill vara svår… men si den gick inte;

    De tre girlsen spanar mot “html” och under dårå… “world recognition”.

    I en enkel kontext så handlar det om att upptäcka världen via nätet.

    Min låga panna spontantänkte; “här möts tre ligg” … men så är det ju inte jag som skapat t-shirtmotivet

    • Haha, tack för att du förklarar´t! Nu känns det bättre. Det var just html som kändes lite malpaceat. Jag tyckte http hadde gjort sig bättre, eller www, men jag är med dig. Det känns mycket tryggare nu, jag kommer kunna sova gott i natt.
      Jo, men “här mötre tre ligg” känns minst lika relevant! Jag var förstås inne på porrsurf. Naken tjej + html = porr.

  5. Nemo says:

    Kastade om m och t… ännu ett bevis på att jag har panna modell tax…

  6. Lussan says:

    Inbyggda objekt samverkar för ökad solidaritet?
    Nej, jag fattar inte. Men det är skönt att se hur de underkroppsamputerade håller ihop!
    (… Om det istället stått “CSS” skulle läget varit ett helt annat. )

Leave a Reply

