Prao

Jag hittade på lite prao-ansökningar. Håll till godo:

1) Hej. Jag heter Frans och är nio år. Jag undrar om jag kan få praoa som tiggare. Det vore kul.
/Frans

2) Tja! Sofia heter jag. Jag undrar om jag kan få praktisera på er bordell. Vi ska ha praktik i två veckor i februari. Hälsningar Sofia

3) Hejsan hej! Rolle heter jag. Jag går en kurs via AMS och söker nu praktik. Jag skickar till er först, men mitt förstahandsval är slammsugarbil eller börsmäklare. Men om ni har en plats över för en trevlig kille i sina bästa år  så säg till. Jag har alltid gillat mat och sånt. Tex värma pirog. Och Grythyttan har man ju hört gött om. Hej på er! /RolleBolle

3) Hej. Jag undrar om jag får komma till ert djursjukhus och praktisera. Jag går i åttan och har aldrig haft ihjäl något djur. Bara vår hamster, med kniv. Hoppas ni hör av er. /Olivia

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

8 Responses to Prao

  1. Fnulan says:

    Hhaahhhaha joddå, hade anställt direkt!

  2. Linda says:

    hahahahaha. Underbart!

  3. Tofflan says:

    Tack för tipsen! Jag söker praktikplats just nu och ska “på intervju” på fredag…

  4. jernis says:

    😀

    För övrigt förväntar jag mig att det Hawaiidoftande, härligt overbala verbet “praoa” kommer med i nästa SAOL-upplaga. Uttalas helst under höggradig berusning.

Leave a Reply

