Outfitten! (vad snyggt det ordet blir i plural förresten!)

Hej! Igår var det som bekant maskerad och det dracks drinkar och dansades till latino- och 80-tals-musik hela kvällen, jäkligt kul! Jag och min kompis fick mycket fina kommentarer och glada utrop för våra utstyrslar i tunnelbanan. Någon ropade tex “Nice! Turkish design!”. När jag gick hem på natten fick jag för mig att någon skulle sno min fez, det var som tur var ingen som gjorde. Undrar om det ofta händer att folk snor fezar. Jaja, här har ni två bilder på mig. Och om någon mot all förmodan skulle tveka på vem jag är, så är jag Herr Omar i Ture Sventon. Solklart.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

8 Responses to Outfitten! (vad snyggt det ordet blir i plural förresten!)

  1. Observera den klassiska Herr Omar-stilen på bild två. Det känns som om han alltid satt så där karlakarl-aktigt bredbent med bena. Jag borde haft en hoprullad röd matta under armen, hade han inte alltid det?

  2. jernis says:

    Snyggt! Precis som Hasse Alfredssons”Turk på burk”, fast tvärtom. 🙂

  3. Turk med burk, på huvet??
    Youtubeklassikern “Hatten är din” hade kanske även passat i sammanhanget.

  4. Tofflan says:

    Mycket sniggt! Vet du, fez är ju förbjudet att bära numera i vissa länder, så du kanske hade rätt i att vara lite rädd. Nån kunde ju ha robbat dig på huvudbonaden!!!

  5. Haha, då var alltså min stöld-oro befogad:D
    Gött att du gillar stilen!

  6. Linda says:

    Å, så coolt!

  7. Fnulan says:

    så jävla bäst

Leave a Reply

