Maskerad!

Jag ville bara säga att jag älskar er och att jag ska skriva något så snart jag kan, förhoppningsvis idag! Jag har haft så jäkla mycket att göra, men nu ska det bli ändring, ordning & reda på bloggandet! Idag ska jag på maskerad, fick en härligt spontan inbjudan och håller därför på och klurar ut maskeradutstyrsel. Vem vet, jag kanske t.o.m återkommer med en bild på outfiten här sen? Kram så länge.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

8 Responses to Maskerad!

  1. Linda says:

    ja, men, å, varför inte, bilder är alltid trevligt!
    hoppas du hittat på något som du trivs med och ha det så trevligt!

  2. Anneli says:

    Du ska klä ut till astmafågeln såklart!!! Ha det så kul!

  3. Tofflan says:

    Astmafågeln rules! Eller den dansande apan, kanske?? Beror ju på lite vad det är för typ av maskerad.

  4. Fröken iDA says:

    Du blev ju slående snygg! Och det låter som en toppenfest, men kan inte sluta grubbla över textdesignen på inlägget! Grönt?! Till nittio % och sen svart?

    Där har du en av de stora världsfrågorna att besvara! :-/

    /hälsningar en sömnlös fröken iDA

  5. Tack:)
    Jadu, textdesignen är ett mysterium även för mig. Kanske står det blå för livets innehåll och det svarta för livets mörka sidor.

Leave a Reply

