Men oj..

Jag är visst helt värdelös på att uppdatera. Lovar att skärpa mig. Önska gärna något jag ska skriva om när ni ändå är inne här!

kram

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

4 Responses to Men oj..

  1. Tofflan says:

    Elias, åtta år, undrar hur det är med Astma-Fågeln,hans favoritpippi!

  2. Fnulan says:

    Tycker du kan skriva om hur jävla bra jag e =)

  3. jernis says:

    Ta’t lugnt, väntar gärna på det allt det göttiga som kommer. Ömsom ökenvandring, ömsom läskande oaser, så är det bara. Annars kan du kanske skriva om Puckstång, med citronsmak. Visst, lite smalt är det. 😉

  4. Å, det kommer fina ni! Astmafåglen mår fint, och nedkommer kanske med en hälsning någon gång. Och Fnulan, visst ska jag skriva om dig någon gång! Och Jernis, tack, känns skönt!

Leave a Reply

