Trottoartragik

Såg den här lilla tragiska figuren ligga och utstråla misär på en trottoar igår morse.

 

 

Den ljusnande framtid är vår??

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

10 Responses to Trottoartragik

  1. Tofflan says:

    Stackarn, du skulle ha tagit hem honom och gett honom ett bad, åtminstone!

  2. Japp! Eller en återställare?

  3. elsanilsson says:

    Snart bär vägarna söderut och jag känner mig redan vilsen som en ren! Skulle du vela vara min guide någon dag? Eller bor du ens i Sthlm?

  4. Anneli says:

    Ajajaj..det kan bli lite mycket krökten när man tar studenten! *tycka synd om*

  5. Fröken iDA says:

    Hoho han/hon ser ut att haft det lite tufft en period. Två valium och så i säng. Eller en återställare.

  6. Tofflan says:

    Jaa, han var säkert bakis, han såg lite sån ut!

  7. Fnulan says:

    Men ååååå mitt hjärta brister!!! Ta hem sötisen och hjälp honom att dränka sig i sina sorger,,,

  8. Barbro Binda says:

    Jag visste det! Jag visste att det skulle gå åt hellvitte om jag tog studenten! Lucky me 🙂

  9. Lussan says:

    Men han är åtminstone ung och vacker, det vill säga om man kisar riktigt mycket med ögonen.

Leave a comment