Mina t-shirtar

Jag är något av en ekorre. I alla fall när det gäller kläder. Jag slänger ogärna plagg, speciellt sådana här gamla godingar. De här tishorna har jag samlat på mig genom åren.

För de som är intresserade av motiven följer här en lista:

1. Volrammos (från sommarlovsprogrammet 1992).
2. Gizmo (figur i filmen “Gremlins”)
3. Bajsugglan (egentryckt t-shirt från min andra blogg)
4. Die sexist shit (gammal Bang-tröja)
5. Axa (lättklädd sjuttiotals-seriebrud som förgyllde tidningen Magnum mfl)

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

3 Responses to Mina t-shirtar

  1. Tofflan says:

    Synd att jag inte köpte linnet i det här inlägget i länken nedan åt dig. Det hade platsat i din samling, tror jag.
    http://tofflan.wordpress.com/2010/09/10/turdag/

  2. Fnulan says:

    Ja du.. vissa samlar på frimärken…

  3. Barbro Binda says:

    Kompletterat med mina skulle du ha en gedigen samling text/bild-tischor. Att ställa ut på muséum kanske?

Leave a Reply

