Ful fisk

Undrar om den här fisken är nöjd med sitt utseende när den tittar sig i spegeln om morgnarna.

Bild snodd från internet.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

14 Responses to Ful fisk

  1. jernis says:

    Vad heter den? Inga Gill?

    • Haha, va? Nu fattade inte jag? “Tjocka släkten”, “varuhuset”?

        • jernis says:

          När’å, ingen fånig ordlek – den här gången.

          Interiör från Jernkontoret:

          – Vad är det första jag tänker på när jag ser fisken, frågar jag (centralenheten) jag (associationsenheten).
          – Inga Gill, svarar jag (associationsenheten) utan att blinka.
          – Inga Gill? tänker jag (centralenheten) förbryllat, jaså? Jaha.
          – Inga Gill, skriver jag (in/utmatningsenheten) utan att blinka.

  2. Anneli says:

    Jag har hört att fisken ser sig i spegeln varje dag och sjunger “I feeeeeel prettyyyy, oh sooo prettyyyy”…

    😉

  3. Tofflan says:

    Fiskens haka ser ut som en stjärt, juh!

  4. Linda says:

    Haha, en riktig ass-face!

  5. Fnulan says:

    Fy fasiken så ugly “”

  6. Den ser ut som Donald Trump!

Leave a Reply

