Ekorren

I söndags var jag ute och gick. Då tog jag den här fantastiska naturbilden på en ekorre. Den kanske inte syns jätteväl, men med ett par glasögon med 10 centimeter tjocka pilsnerbottnar så kan det nog funka.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

8 Responses to Ekorren

  1. jernis says:

    Haha! Men jag ser den nog; här får du allt jobba en del innan du kan ta över Mitt i Naturen efter Martin Emtenäs. 😉

    • Okejrå! Eller så skaffar jag kikare:)

      • jernis says:

        Alltså jag menade så här: i minst vartannat program får man vara med Martin när han ligger och fryser häcken av sig i ett gömsle under tre–fyra dygn för att få syn på en jordloppa, bredstjärtad pungbjörn, harmynt bergskanin eller nåt sånt. Men inte fan ser nåt, aldrig nånsin :-D.

  2. Tofflan says:

    Jag ser den, jag ser den! 😛

  3. Lussan says:

    Påminner oroväckande mycket om det smygfoto jag tog på en kille jag var kär i som 13-åring. Från balkongen och under stor stress. Har du och ekorren en särskild sorts relation?

    • Haha, tyckte det stod “under madrass”. Så kan det gå när jag har mina glasögon med allt för tunna pilsnerbottnar:D
      Ekorren och jag har en mkt speciell relation. Vi pratar nötter och äter barr.

  4. Barbro Binda says:

    Jorå för faan, nu har jag druckit upp pilsnerna… slagit av bottnarna och tejpat fast dom på ögona… men inte ser jag nån jävla ekorre!!! Jag ser bara ett träd som bräsar!

Leave a Reply

