Efterlysningar

Imaginära efterlysningar i tidning:

“Hej, du med de fina ögonen, det bruna långa håret och munsår. Du stod vid Kungsträdgårdens t-bana i tisdags morse och såg söt ut. Ring mig./L”

“Du man, med kissfläck på benet som stod bakom mig i kön till bankomaten fredagen 29/4, hör gärna av dig till mig. Din frasiga hy etsade sig fast på min näthinna, ditt rossliga skratt fastnade på min trumhunna. /Vera”

“Hallå du med vagel i ögat på badhuset i Lerum. Du var söter! Hör av dig! /Helmer

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

4 Responses to Efterlysningar

  1. jernis says:

    Haha! Om inte Vera vore så blyg kunde hon gott ha tillagt: “och din frätande andedräkt la sig som bomull på mina polyper.”

  2. Fröken iDA says:

    Låter som fantastiska annonser! Mer sånt till folket!

Leave a Reply

