Fika i köpcentrum

Det är något visst med att fika i köpcentrum. Jag vet inte vad det är, det är charmigt med bränt kaffe i muggarna av standardstorlek, frodiga smörgåsar och Delicatobollar på fat. Bilden är från när jag och min kompis Anna var och fikade i vintras. Så här tänker jag mig att en dejt mellan två åttioåringar ser ut. Sen lite samlag på det. Men det kanske är jag som är fördomsfull. Med smörgåsarna och semlan alltså.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

7 Responses to Fika i köpcentrum

  1. Tofflan says:

    Varför bara en semla före två åttioåringars samlag? Det låter lite lite!

  2. Barbro Binda says:

    Inte fördomsfull men du lider brist på kunskap. Såna fläskiga mackor funkar absolut inte med åttioåringars löständer! Men annars knullar dom väl på som vanligt antar jag.

  3. Fnulan ;) says:

    Den vägen ska vi alla vandra!

Leave a Reply

