Hajk!

I morse kollade jag på Hajk! Man blir verkligen glad av det! Det känns som alla minns killen som dansar i bakgrunden med vit keps och noll taktkänsla. Mycket riktigt, jag hittade förstås en Flashback-tråd om kepskillen och de andra kidsen som stojar och sjunger vid staketet. Jag funderar även på om Sven-Eric tagit sig ett järn innan han körde dit samt om Ingvar fortfarande har kvar sina vita solbrillor. Tänk vad det vore härligt att glida omkring i såna glasögon i sommar och ha ett dragspel hängande på magen.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

3 Responses to Hajk!

  1. Tofflan says:

    Å vilka puddingar! 😀

  2. Det är dessutom lite kul att jag tagit screenshos som blir som lurendrejare, då man tror att de är youtube-klipp, men i själva verket bara är bilder. Eller, jag tycker det är kul i alla fall:D

Leave a Reply

