Samlagsrekommendation

Jag uppfann en variant av rekommendationer på Linked In och Bransch Out etc, där man vanligtvis rekommenderar folk för olika arbeten de gjort:

Jag kan varmt rekommendera (typ Anders) för samlag. Han är pålitlig, bra och uthållig och ger alltid sitt yttersta. Vidare har han hög arbetsmoral, stark framåtanda och är samarbetsvillig. Jag ger Anders mina varmaste samlagsrekommendationer.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

15 Responses to Samlagsrekommendation

  1. jernis says:

    😀
    … samt är en potent lagspelare (innerhalv) som inte drar sig för att fatta taktpinnen när behov föreligger.

  2. Barbro Binda says:

    Var det inte han i annonsen som jag skulle kontakta? Eller…minns jag fel?

    • Jo, det var det Barbro. Kontakta idag, säger jag! haha. Det kan även varit Anders i inlägget jag skrev för ett tag sedan, han som skulle bjuda på samlag när renoveringen är klar.

  3. Tofflan says:

    Var det den helige Anders som gjorde jungfru Maria gravid, månntro? Jag har ofta hävdad det eftersom jag har lite svårt att tro på andeväsen.

  4. Fnulan says:

    Men asså…. I love u! Roligaste bloggen jag vet!!!

  5. Fnulan says:

    Hoppas att det ´är okej att jag lagt ut din länk i mitt inlägg idag, skrik till annars!

  6. Linda says:

    men åh. hjälp! jag tokskrattar här!
    shit liksom!

  7. olle says:

    Haha, skön!

Leave a Reply

