Positivt tänkande!

Ett stycke fin bild jag komponerat. Bilden har jag snott från internet, för jag kände ingen tant med utslagna tänder.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

10 Responses to Positivt tänkande!

  1. jernis says:

    Hahaha, ett fint utslag av din sjuka humor med ett markant inslag av tandlöshet. Värre är att få finnarna utslagna, vilket kan bli följden av för mycket vodka.

  2. Haha, tackar!
    Där fick du till ét!

  3. Tofflan says:

    Å vad jag är avundsjuk på den tanten! Att borsta tänderna är ju så JOBBIGT!!!

  4. elsanilsson says:

    Fan vad jobbigt att borsta tänderna! Riktigt ansträngande och uttråkande så den tanten har det förfärligt lätt.

  5. Fnulan says:

    Hahhahahahha hur fasiken kommer du på allt?

  6. Linda says:

    alltså, jag bara undrar. hur kommer du ens på tanken?
    jag skrattar så jag döööör . eller inte, jag lever faktiskt, men skrattar gör jag!

Leave a Reply

