Kontaktannonser

Igår satt jag och bläddrade i en lokaltidning och fastnade bland  kontaktannonserna. Det är faktiskt väldigt underhållande att läsa hur människor framställer sig själva och vad de söker. Här bjuder jag på mina tre favoriter:

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

12 Responses to Kontaktannonser

  1. Jag vill bara säga att jag inte fördömer folks olika sexuella preferenser, om det verkar så.

  2. Monica says:

    “Ca 59 år” var bra…

  3. jernis says:

    … liksom “normal”.

  4. Fnulan says:

    Hahaha ngt du ska svara på?

  5. Mollamaja says:

    Hahhahha, helt sanslöst 🙂

  6. Barbro Binda says:

    Funderar allvarligt på att kontakta mannen i jungfruskåpet. En tråkig, spinkig(55 kg!) typ som medicinerar för att hålla sig på mattan är precis vad jag behöver. Dessutom är jag ca 59.

  7. Född i jungfruns horoskop…alltså inte i jungfruns tecken utan inne i tidningen, strax under texten till jungfruns horoskop…det var där han föddes. Fascinerande.

Leave a Reply

