Anders bjuder

Det är nåt vajsing med wordpress och att ladda upp bilder just nu, så ni får nöja er med text. Här kommer en fin imaginär lapp, jag tänker mig att den dimper ner i er brevlåda: (eller alla mina såna här annonser och lappar är ju imaginära i och för sig, det är ju lixom inte som om jag sett Rolle Myrsloks lapp nere på Konsum)

Hej alla glada grannar!

Jag håller på och renoverar nu och för ett tag framöver som ni kanske märkt:)

Som kompensation för allt borrande och oväsen bjuder jag på saft och bullar och samlag för de som önskar, måndagen den 4/5 då renoveringen beräknas vara klar.

Väl mött!

/Anders, vån 5

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

11 Responses to Anders bjuder

  1. Tofflan says:

    Fin lapp, bra idé! Bilduppladdning funkar utmärkt hos mig just nu, men..?

    • Tack, kul att du gillar´t!
      Ah, det var nog min version av Firefox som var knasig, testade i safari och då funkade det fint.

      • Tofflan says:

        Jag hade problem med länkningen ett tag när WP gjorde om. Explorer ville inte. Men varken WP:s support eller jag gav oss och fick det hela att funka, så småningom. En riktig toppensupport via e-post, om du frågar mig! Fast det gör du ju inte, så varför berättar jag det här..? Hmmm…

        • Ah, tack för infon! Det verkar dessutom som om de håller på & grejar med nya servrar på wordpress just nu, så det kan nog även vara därför det är lite vajsing också.

  2. jernis says:

    🙂 “Anders bjuder på doppa”

  3. Var det en bild av borrmaskinen och andra penetrerande verktyg du ville publicera?

  4. M. says:

    … men inte thé alltså?
    Hm… Hade han bara bjudit på thé så hade valet varit givet ju!

  5. frikadellen says:

    Det låter minst sagt toppen att få samlaga i en nyrenoverad lght. Bullar och saft är inte fy skam det heller.

    Hörrödufirren. Du kanske minns mig eller inte, men jag är den dära tjejen som så abrupt slutade att blogga i december. vetuvad. jag är tillbaka. och med en legitim förklaring. Kolla så fåru se!

Leave a Reply

