Myrslok söker boende

Jag är en myrslok på 43 år som söker boende från 1 april. Jag är rökfri, har inga husdjur och inga betalningsanmärkningar. Jag jobbar med att släpa pinnar i vattnet och att fånga termiter med tungan. På fritiden tar jag mig gärna en bläcka, äter bajs eller läser en god bok. Hör av dig om du har något ledigt krypin, i vattenbryn eller skog spelar ingen roll.

/Rolle Myrslok

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

6 Responses to Myrslok söker boende

  1. Blomman says:

    Hallå Rolle!

    Jag har en skog du kanske gillar. Det finns en å så du har vatten, eller vänta, det finns både en å och en bäck. Böcker har vi många. Bajs med.

    • Tack Blomman. Du låter som en skön lirare. Bäckar och åar gillar jag, jättemycket faktiskt. Bra med böcker, de får inte vara för tunga bara, jag tröttnar så lätt och så är alltid min långa myrsloksnok i vägen när jag ska läsa. Så ibland har jag funderat på att kapa av den. Men jag får se, man ska inte förhasta sig. Men hur som helst, bra med skogen, hur länge får jag hyra? Jag äter förresten bara bajs med kniv och gaffel, så jag undrar om köksgeråd ingår i hyran?
      Hälsningar Rolle

      • Blomman says:

        Så länge du håller dig borta från hönsen och fåren, låter bli att bajsa i våran trädgård och låter våra odlingar vara ifred så tänker jag mig att du får hyra så länge du vill.
        Vi ser helst att du tar med dig egen kniv och gaffel.

        • Okej, Blomman. Tack för svaret! Jag ska låta hönsen och fåren vara. Ska även försöka undvika att lägga avföring på odlingarna.
          Kniv och gaffel ska jag nog kunna ordna. Annars äter jag med pinnar i naturen och serverar mig själv bajs och termiter på stubbar. Vi hörs. /Rollebolle

  2. Kan du inte flytta ihop med en karlslok? Det är väl en besläktat varelse som också har en lång snok. Lycka till med termitjagten!

Leave a Reply

