Nattdrömmarna

Senaste nätterna har jag drömt så konstigt. Först drömde jag att jag gjorde mackor i våffelhjärnet och när jag skulle sätta i kontakten insåg jag att det var ett batteri i slutet av sladden. Helt plötsligt började det droppa batterisyra PÅ våffelmackorna som jag skulle ge till någon som hetter Solveig, men jag täntke “Det man inte vet har man inte ont av”. Jag hade även förbokat brandmän ifallomatt det skulle börja brinna så de kom i full fräs och var lite upprörda över att den ene bokat någon slags “övernattning med camping” som man tydligen kunde välja som tillägg vid utryckning. Den ene såg ut lite som Bengt Öste i “Visst nappar det” på åttiotalet. Sen vaknade jag, somnade om igen och drömde att jag fick ett mejl med flaggor som hade små söta tänder i mungipan och log. Och strax därefter drömde jag att jag var en björn som bodde inuti ett jordklot och snusade och virkade små troll samt lyssnade på Roland Cedermarks dragspelsmusik.

Någon tolkning på detta?

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

14 Responses to Nattdrömmarna

  1. jernis says:

    😀

    Det där måste du söka för. Särskilt allvarligt med Roland Cedermark.

  2. Ylva says:

    Jag tror du gillar brandmän och tanken på att ha dem på övernattning.

  3. Tofflan says:

    Jag håller med Jernis. Roland Cedermark, det är fara å färde!!! 😡

    • Ajajaj, det är alltså Roland som är det värsta..
      Kan det botas genom att jag klär ut mig till virkat, snusande troll och möter upp Roland, låter honom ge mig en överdos dragspel och på det sättet botas från mina mardrömmar/mitt sjuka psyke?

  4. Barbro Binda says:

    Hahaha, din hjärna är helt klart överhettad! Det är Cedermark som skaver på din hypofys. Sök hjälp snarast!

  5. Fnulan says:

    Hahha men herregud… tolkar det som att du behöver hjälp 😉

  6. Elin says:

    Fantastiskt! Du är så bra på att underhålla dig själv. Gott att fantasin får flöda fritt!! Se det som en gåva!

Leave a Reply

