Tavlan

vill jag säga te ungen!

Jag bjuder även på en barndomsbild där jag inte lipar, utan istället äter pizza.

Man ser tydligt att jag var fullkomligt normal redan då.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

12 Responses to Tavlan

  1. jernis says:

    En tröst i bedrövelsen är att det är helt onormalt att vara helt normal.

  2. Man kan i och för sig förstå att ungen lipar. DE DÄR HÄNGSLEBYXERNA?? Hur f*n tänkte föräldrarna?? “Hoho, nu ska Bruno Armadio måla en tavla av vårt lilla barn. Vi tar på de absolut fulaste hängslybyxera´vi har”. Det ser även ut som om barnet har en puckel. Stackarn.

    För övrigt är det fantastiskt skönt att lipa. Oavsett om man är barn eller vuxen.

  3. Fnulan says:

    Ja surunge!!! Får f*n ta å skärpa till sig! Och du, det är helt normalt att använda pizza som fotoram!

  4. Tofflan says:

    Hängslebyxor är en mardröm när man får diarré. Pizzahalsband är snyggt.

  5. SIRI SKYWALKER says:

    hahaha.. Underbar pizza-bild..Ser ut som jag varje BakisLördag!!

  6. Barbro Binda says:

    Barndomsbild, är du helt vrickad? Det är din egen spegelbild i nutid. Eller hur?

Leave a Reply

