Värdetransportrånare sökes

Just nu söker vi en värdetransportrånare. Är du pigg, snabb och bra på att köra bil? Ring oss vetta!
/ A & O

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

9 Responses to Värdetransportrånare sökes

  1. Obs! Skämt alltså, om någon skulle tro något annat!

  2. Beate says:

    Nu har jag sträckläst, vilket var himla bra. Man sitter ju på jobbet…
    Du har nog den sjukaste humor man kan tänka sig. Om du har släktingar med samma “gener” be dom att starta upp bloggar;-)

    Tyvärr kan jag inte ställa upp. Har varken snabb bil (min är 11 år gammal), och jag har inte sprungit på år och dag – jag vobblar. Men som konstig hjärna bakom rånet kan jag ställa upp;-)

  3. Tack Beate! Jag blir mycket glad när jag hör att jag har störd, sjuk humor!
    Och fortsätt sträckläsa på jobbet!
    Synd att du inte kan ställa upp som rånare, men det kan absolut behövas lite hjärnor bakom också, nästan lite nödvändigt. Jag hör av mig med mer info när jag vet:D
    haha

  4. Fnulan says:

    Hahhahahaha ställer inte upp men vill gärna vara med och dela på bytet!

    sv; Jag är en sån förbaskad präktkärring som gnäller om jag får möjlighet! Skönt att få se brister hos andra! Tii exempel att den som kommer försent är en latmask 😉

  5. Nu blir du säkert registrerad av FRU=Försvarets Radio Undersökningar.
    Det är jättefarligt att skämta om dylikt. Somliga har inte sinne för humor.

  6. Har du ingen väst får du bärga västen…så kallad västberga….

  7. Kattlådan says:

    Bra insats mot ungdomsarbetslösheten där. Lycka till!

Leave a Reply

