Mobilsvar

Haha, igår hade jag ett skönt meddelande på mitt mobilsvar;

“Hej Gunvor, det var Birgitta här. Nu finns jag här på eftermiddagen så du kan la höra av dig om ditt kontonummer”.

Hahaha!!! Jadu, Birgitta, det ska jag göra!

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

5 Responses to Mobilsvar

  1. Jen says:

    Tippar på att det inte var någon du känner…ehh! 😛

    Sv. Du har så rätt så om Röda Clara. 😀
    Tyvärr äger jag ingen sådan och inte min fader heller,
    så jag kan inte få en av honom. Men saftmajan lär komma väl till hands. 🙂

  2. Jolline says:

    sv: tack!

    Haha kul meddelande

Leave a Reply

