Jag i P3!

Tjoho! På söndag kan man höra min kära karaktär Astmafågeln i finfina programmet “Hurmorhimlen Lab” i p3!

Lyssna på hela programmet vettja! Men Fågeln dyker upp någon gång kring 16.30.

Host host fräääääs

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

9 Responses to Jag i P3!

  1. Barbro says:

    Uppskrivet, jag ska absolut lyssna.
    Kram

  2. Babs says:

    Min gamla bloggadress låg förtryckt här men den är ändrad nu!

  3. Krönikören says:

    Kul att du tittade in hos mig! Du verkar ju vara en lagom sjuk typ fast inte direkt en sillmjölke, det gillar jag ;D

    Lägger du ut en länk sen till astmafågeln? Grattis till det! Alltså att han får vara med i radio.

  4. Susann says:

    Japp de skall jag göra.
    Önskar en fin fredgskväll
    Kram

  5. Barbro Binda says:

    Självklarheter! Sitter bänkad vid radioapparaten med örat tryckt mot tyget där ljudet kommer ut.
    Trevlig helg på dig!

  6. Orpon says:

    Haha, jag hörde det faktiskt av en slump.

Leave a Reply

