Paljett

Den här klänningen provade jag en gång. Varför köpte jag den inte? Den är ju fantastiskt snygg. Skulle den inte passa fint på en “Gott sa fisken”-fest med sin fjälliga yta med touche av regnbågsforell?

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

8 Responses to Paljett

  1. Tofflan says:

    Ja alltså jag trodde ju att du var en fjälla, men jag kan ju ha fel…

  2. Helt sant! Och en fena på en hel del saker.
    Visst hade väl förresten Sjöjungfrun i “Solstollarna” ungefär likadan dräkt som jag, fast silvrig?

  3. diana says:

    Mycket tjusig. Hur tvättar man en sådan?

  4. Tofflan says:

    Solstollarna! Var inte de pedofiler???

  5. Eva says:

    Fiiiiin!!! Fjällan ska ha fjäll i fjällen o äta fjällskivling! finns det något som heter könsfjäll?
    kram Bernard Bod

    • Haha, absolut ska fjällan ha fjäll i fjällen, Bernad! Visst finns det något som heter könsfjäll. Det skyddar fisken mot ovälkomna insekter, och kan även ha en ren estestisk funktion.

Leave a Reply

