Bajsa status?

Jag funderar på att börja bajsa mina Facebookstatusar. Vad tror ni om det?

Har ni andra förslag på trevliga sätt att gestalta sina statusar på? Jag har tidigare varit inne på virkning och utsågad playwood.

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

14 Responses to Bajsa status?

  1. Petra says:

    Hahaha, försök med det!

  2. Tofflan says:

    Nä, bajs rules!

  3. Beate says:

    Välkommen tillbaka till cybervärlden – med eller utan bajs:-)))

  4. Fauwgel says:

    Hellü! Japp, det är jag som har gjort mina illustrationer själv. I paint, as a matter of fact! :-O Höhö.

    By the way, jag tycker du ska gestalta dina statusar med smält glass. Glass gillar väl ALLA?! 😀

  5. Barbro Binda says:

    Rista med en riktigt vass kniv direkt på skärmen så alla ser ordentligt, skiten rinner ju bort så fort det blir varmt vettu.

  6. Tove says:

    Åh, bajs är alltid bra! Du verkar ha det som genomgående tema i dina bloggar (“bra skit”). Like 🙂

  7. Gyrot says:

    Bonad med korsstygn. Allt värt att uttrycka ska uttryckas med en bonad.

Leave a Reply

